Що ви найбільше любите їсти(пити)?

понеділок, 5 листопада 2018 р.

В очікуванні дива

Осінній вечір огорнув мене своїм смутком. На душі шкрябали царапучими кігтиками киці, а в обличчя дув холодний вітер. Сьогодні справді було холодно:і на вулиці, і на душі.... Осіннє листя шурхотіло під лапами... ЖОВТОГАРЯЧІ листки мрійливо кружляли у танці.... БУВ листопад.....
      Я сидів біля будинку і напружено думав.... Думав, що робити.... Мої думки снували, крутилися і вирували...Часом мені здавалося, що я не тут, я далеко.... Може у незвіданій Індії, чи десь на краю світу.... Потім погляд повертався на опале листя, і я розумів..... осінь, сумна Київська осінь...
     Та раптом я побачив у вікні вогник. ТО миготіла, переливаючись барвами настільна лампа.У ній я побачив усі чудеса світу і в душі поселилася надія на диво.... 

Немає коментарів:

Дописати коментар